مطالب آموزشی

آموزش مقدماتی فارکس - درس 3: مزایای بازار فارکس

مواردی مانند نقد شوندگی بالا، 24 ساعته بودن، عدم تاخیر، قابل دسترس بودن، مدیریت منعطف معامله، نبود کمیسیون و غیره از مزایای بازار فارکس به شمار میروند.

نقدشوندگی
فارکس مقدار بیشماری پول را به گردش در می آورد و حداکثر آزادی مورد نیاز برای باز کردن و بستن معاملات را در لحظه کنونی بازار فراهم می گرداند. سیالیت بالا بخش بسیار جذاب فارکس برای معامله گران محسوب می شود زیرا فرد را قادر می سازد که با هر حجم معاملاتی وارد بازار شده و از آن خارج شود.

عدم تأخیر
از آنجائیکه فارکس در تمام ساعات روز در حال کار است، به همین دلیل لازم نیست معامله گران،برخلاف دیگر بازارها، بعد از یک رویداد برای مشاهده عکس العمل بازار صبر کنند.

قابل دستررس بودن
بازار فارکس مکان فیزیکی خاصی ندارد و تنها با استفاده از یک کامپیوتر متصل به اینترنت میتوان به بازار دسترسی داشت و اقدام به معامله کرد.

مدیریت منعطف یک معامله
معامله گر می تواند طبق میلش از قبل زمانی خاص را برای انجام معامله تنظیم و ثبت کند تا با رسیدن به آن زمان، معامله به طور خودبخود باز شود؛ به این ترتیب، امکان مدیریت روند یک معامله به طور پیشرفته فراهم می آید.

هزینه
در فارکس هیچگاه کمیسیون وجود نداشته است. فقط معامله گر باید تفاوت قیمت خرید و فروش معمول را که به اسپرِد "Spread" معروف است بپردازد.

قیمت در لحظه تضمین شده
در فارکس بر خلاف شیوه های سرمایه گذاری آتی و یا  دیگر انواع سرمایه گذاری ها در ارز ، معاملات بدون در نظر گرفتن حجم معاملاتی سرمایه گذار در قیمت همان لحظه بازار انجام می شوند.

روند بازار
نوسانات ارز مسیری مشخص دارند که حتی در بازده های زمانی کوتاه مدت هم قابل مشاهده هستند. هر ارزی در زمانی معین نوسان مخصوص به خودش را دارد که طبق آن فارکس را قابل تحلیل می کند.

اعتبار (اهرم یا لوریج)
طبق توافق صورت گرفته بین مشتری و بانک (یا کارگزار) سطحی خاص از "اعتبار"به حساب های معاملاتی تعلق می گیرند تا به همان میزان به مشتری امکان دسترسی به بازار داده شود ( به طور معمول این اعتبار 1:100 است). به عبارت دیگر، شما تا حجم 100000 دلار فقط با سرمایه ای معادل یک درصد آن (یعنی 1000 دلار) معامله انجام دهید. چنین سطحی از "اعتبار" در لحظاتی که نرخ برابر ارزها در فارکس به سرعت تغییر می کند می تواند بسیار سود ده باشد (البته به مراتب خطر بیشتری را در پی خواهد داشت). تعیین سطح اعتبار همواره بر عهده مشتری است.


آموزش مقدماتی فارکس - درس 3: مزایای بازار فارکس


آموزش مقدماتی فارکسمطالب آموزشی فارکسآموزش فارکس
چرا تریدر موفقی نمیشم؟ چرا تریدر موفقی نمیشم؟
لینک ویدئو در آپاراتhttps://www.aparat.com/v/fThSMلینک ویدئو در یوتیوبhttps://youtu.be/9PHEQgFEVmAلینک ...

بیت کوین چیست؟ بیت کوین چیست؟
بیت کوین در ذات نوعی پول دیجیتال غیر متمرکز است که هرکسی ...

آموزش فعالسازی و دریافت ریبیت (کش بک ، Cashback) در بروکر لایت فارکس آموزش فعالسازی و دریافت ریبیت (کش بک ، Cashback) در بروکر لایت فارکس
متن کامل آموزشhttp://fa.fxrebate90.com/?a=blog&p=details&id=28لینک ویدئو ...

آموزش فعالسازی و دریافت ریبیت (کش بک ، Cashback) در بروکر آلپاری آموزش فعالسازی و دریافت ریبیت (کش بک ، Cashback) در بروکر آلپاری
لینک ویدئو در آپاراتhttps://www.aparat.com/v/gaW8zلینک ویدئو در یوتیوبhttps://www.youtube.com/watch?v=VB1a8uIVJpYلینک ...

حساب کپی ترید بروکر لایت فارکس چیست؟ حساب کپی ترید بروکر لایت فارکس چیست؟
لینک ویدئو در آپاراتhttps://www.aparat.com/v/dU19Wلینک ویدئو در یوتیوبhttps://www.youtube.com/watch?v=U-wry1RXXeYلینک ...

آموزش فعالسازی و دریافت روزانه ریبیت (کش بک ، Cashback) در بروکر آمارکتس AMarkets آموزش فعالسازی و دریافت روزانه ریبیت (کش بک ، Cashback) در بروکر آمارکتس AMarkets
ریبیت یا کش بک در واقع بخش قابل توجهی از هزینه اسپرد و یا ...

حساب پم (PAMM) بروکر آلپاری چیست؟ حساب پم (PAMM) بروکر آلپاری چیست؟
لینک ویدئو در آپاراتhttps://aparat.com/v/D6Uz9لینک ویدئو در یوتیوبhttps://youtu.be/T95E0KrMlIgلینک ...

زمان و نحوه واریز ریبیت یا کش بک در بروکرهای فارکس زمان و نحوه واریز ریبیت یا کش بک در بروکرهای فارکس
لینک ویدئو در آپاراتhttps://aparat.com/v/OY3Awلینک ویدئو در یوتیوبhttps://youtu.be/S3oMdTUcgEUلینک ...

ریسک فری کردن در معاملات فارکس ریسک فری کردن در معاملات فارکس
لینک ویدئو در آپاراتhttps://www.aparat.com/v/pLgFnلینک ویدئو در یوتیوبhttps://youtu.be/2YuVd4tn988لینک ...

آموزش فاندامنتال فارکس + نقشه راه آموزش فاندامنتال فارکس + نقشه راه
لینک ویدئو در آپاراتhttps://aparat.com/v/CJ2qdلینک ویدئو در یوتیوبhttps://youtu.be/kBM1rh72eCAلینک ...